سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دست دادن فرصت اندوهى گلوگیر است . [نهج البلاغه]
زمزمه های عطار
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» در سحر بوی گل و عطر و شفا می آید

در سحر بوی گل و عطر و شفا می آید

از حرم،‏کعبه دل، نور خدا می آید

در شب قدر و سحر، اشک گنهکار خوش است

ماه وحی و فرج است، حجت ما می آید.

زمزمه شب قدر



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسنعلی عطار ( یکشنبه 89/6/7 :: ساعت 4:18 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بهارانه
در سحر بوی گل و عطر و شفا می آید
ای کوه صفا وقت دعا آمده است
ای تشنه لبان! کوثر دلها سحر آید!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 98964
» درباره من

زمزمه های عطار
حسنعلی عطار
خداوند متعال را سپاس که زیباست و مظهر زیبائی و دوستدار جمال و زیبائی.خدا را شاکرم که در پنجمین سال شروع تراوش زمزمه های شعرگونه که از 20 متری ضریح اباالفضل العباس علیه السلام و با عنایت ایشان شروع شد، وبلاگ زمزمه ها را در ماه خدا وشب مبارک قدر یعنی شب 21 رمضان 1429افتتاح می کنم و این اتفاق مبارک را به فال نیک می گیرم و شعر گونه های خود را تقدیم شما می کنم.

» فهرست موضوعی یادداشت ها
بهار شعر امام زمان سبز . عاشورا کربلا امام حسین .
» آرشیو مطالب
مهر 1387
شهریور 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
بهمن 1388
اسفند 1388
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
خرداد 89
تیر 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
خلـــوتگـــه دل
ما و دلاوران
جملات عاشقانه کاربردی
نقد و بررسی تصوف و صوفیگری از نگاهی نو
اسلام دین حق
باران به روایتی دیگر
شهر و شهروند الکترونیک
دوستان شهید من
*دریا*
آرمان من
کهکشان قرآن
حورا

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان























» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب